Anders denken over werk, anders denken over communiceren

Op donderdag 19 april 2012 had ik de eer om een presentatie te mogen geven over de kunst van het converseren op het congres Digitaal Willen We Allemaal in MediaPlaza in Utrecht. Er was veel aandacht voor onze Blijf BezigYouTube Preview Imagecase Arbeidsparticipatie 45+, met name hoe we er in geslaagd zijn een moeilijk onderwerp tot een conversation topic te maken in politiek en bedrijfsleven. Dat deden we door de inzet van social media, maar vooral door live in gesprek te gaan met werkgevers in ronde tafelbijeenkomsten. Het filmpje over de vooroordelen van 45+-plussers bleek een makkelijk breekijzer om de discussie op gang te brengen. De campagne leverde Tempo-Team uiteindelijk naast een hogere merkbekendheid en merkvoorkeur veel free publicity op en we kwamen zelfs op de agenda van de Europese commissie.

 

Stem of voeg toe aanUitleg over het gebruik van deze icons: Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Digg Stumble it! Voeg dit artikel toe aan Del.icio.us Voeg toe aan je Google bladwijzers Abonneer je op de RSS-feed van deze site Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner Maak een notitie op deze pagina met Fleck
This entry was posted in Crossmedia, Uncategorized, Werk. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *