Author Archives: Marcel

It pays to be passionate

“Deze is voor iedereen die passie heeft en die voor passie gaat“. Het is een tekstregel uit het zo gepassioneerd door The Lau gezongen lied  “Iedereen is van de wereld” . Blijkbaar hebben we passie nodig of vinden we op … Continue reading

Posted in Brands, Column | Leave a comment

Werken is net werken.

“When you reach for the stars you may not quite get one, but you won’t come up with a handful of mud either”. Met deze tegelwijsheid in het achterhoofd trokken we begin dit jaar de stoute schoenen aan en probeerden … Continue reading

Posted in Actie, Borrelpraat, Brands | Leave a comment

Let’s start a fire

Waarom je een goed fikkie moet stoken binnen je organisatie. Bij Tempo-Team is het glas altijd halfvol! Deze positieve en optimistische grondhouding zie ik in mijn werk als manager marketing en communicatie dagelijks terug. Enthousiaste en energieke collega’s die, ondanks … Continue reading

Posted in Brands, Buzz, Column | Leave a comment

Hatseflats!

Tempo-Team vindt dat werkend Nederland wel wat meer veerkracht kan gebruiken. Want juist in tijden van crisis moet je slimme personeelsoplossingen zien te vinden voor problemen met onder- of overbezetting, herplaatsing of opleidingen en trainingen. En voor iedereen die wel … Continue reading

Posted in Actie, Crisis, Inlinken, Wow | Leave a comment

De H is van Holland Casino Eredivisie

“Fan-tas-tisch, stop maar jongens, ik vind het hé-lé-maal gé-wél-dig!”. De bestuursvoorzitter van Holland Casino lag bijna onder de tafel van het lachen toen het concept van de nieuwe sponsoringcampagne aan hem werd gepresenteerd. In razend tempo had hij heel beeldend … Continue reading

Posted in Actie, Brands, Buzz, Column, Old school, Toppiejoppie | Leave a comment

Veerkracht gevraagd!

Ruim een jaar lang heeft Tempo-Team in haar Blijfbezig-campagne aandacht gevraagd voor de problematiek van de 45-plussers op de arbeidsmarkt. We hebben de vooroordelen die rond deze generatie werkenden en werkzoekenden bestaan proberen te ontzenuwen en vooral gewezen op de … Continue reading

Posted in Uncategorized | Leave a comment

Anders denken over werk, anders denken over communiceren

Op donderdag 19 april 2012 had ik de eer om een presentatie te mogen geven over de kunst van het converseren op het congres Digitaal Willen We Allemaal in MediaPlaza in Utrecht. Er was veel aandacht voor onze Blijf Bezigcase … Continue reading

Posted in Crossmedia, Uncategorized, Werk | Leave a comment

Rien Ne Va Plus: een makkelijk boek van een slechte verliezer

Gisteren ontving ik per post het boek “Rien Ne Va Plus, Achter de schermen bij Holland Casino” van Marco Rosman. De auteur werkte 20 jaar lang voor Holland Casino als croupier, tablemanager, floormanager en dutymanager, maar gaat nu door het … Continue reading

Posted in Borrelpraat, Brands, Tja | 16 Comments